A MOTOWELL mint márka 2005-ben lett bejegyezve.
Az első motor típusok 2006-ban érkeztek.
Akciós termékek
A MOTOWELL mint márka 2005-ben lett bejegyezve.
Az első motor típusok 2006-ban érkeztek.
Retrosa III 50 ccm EURO5 EFI (2021- )
Retrosa III 125ccm EURO5 EFI (2021- )
Gamini II 50ccm 4T EURO 5 EFI (2021- )
Elenor 50ccm 4T EURO 5 EFI (2021- )
Magnet City 4T EURO 4 (2019- 2020)
Crogen City 4T és 4T Limited - EURO 4 (2019 - 2020)
Crogen Sport 4T EURO 4 (2019-2020 )
Darox 4T 50 EURO-4 (2019-2020)
Motowell Elenor 4T EURO 4 (2019-2020 )
2017:
ELENOR - ELEKTROMOS:
GHOST-R 125 4T:
2 új szín a Crogen Sport-ból
Jön majd az új Retrosa II 50 2T és 125 4T
2016-ban is több új típussal bővült a kínálat. 125ccm -ből két új modell is jött.
125ccm váltós 4 ütemű TOP-R
Grand Mexon 125 4T
50ccm 4T GAMINI
Legatus 50 4T
Az Elenor típusból 2 új szín is jött Elenor Limited néven
A Magnet City 2T-k és 4T-k midnegyike aluminium felnit kapott és jöttek új színek is.
+1 lett egy új szín a Yoyo-ból is.
2015-ben új típus nem , de rengeteg új dizájn és színezés érkezett.
Magnet City 2T és 4T:
Magnet RS
Crogen RS
Crogen City 4T és 2T
Retrosa 125 4T
A 2014 nagyon sok változást hozott. Megszűnt a Magnet 2T és Magnet 4T helyettük Magnet City 2T és Magnet City 4T néven futnak tovább új színekkel és apróbb változtatásokkal (pl. az indexek fehér búrásak lesznek és az izzók sárgák.)
A retro vonalon bejött még egy típus Elenor néven, 4 féle színben.
Megjelenik a Crogen City 2T típus Limited Edition változata.
A Yoyoból , Retrosa 50-ből és a Crogen City 2T-ből is megjelent új szín.
2013 három új modellt hozott a Motowell palettájába.
A Mexon 50 2T ill. 125 4T
A Crogen City-ket ezentúl 4 ütemű 50-es blokkal is szerelik.
Illetve a Yoyo típus bővűlt egy új színnel.
2012-ben megérkezett a Crogen család újabb típusa a Crogen Sport 2 féle színben.
2012-ben jött ki a német piacra szánt Crogen RS ABT. Egyedi dizájnnal és sok apró (féknyereg, markolat, rugóstag,..) prémium alkatrésszel felszerelve.
Plusz a fejidomon az akkori német túraautó világbajnok aláírásával.
2011-ben nagyon sok új modell érkezett, többek között a Crogen család több képviselője:
A Crogen City 2 ütemű 50ccm-es robogó a már megszokott blokkal.
A nagyszerű formákkal rendelkező Crogen RS-t először 3 féle színben lehetett megvásárolni a Magnet RS-ből már megismert folyadékhűtéses blokkal.
A Magnet 2T típusból kijött egy Limited Edition változat is ami a színezésen kívűl többféle extrát is kapott. Ilyenek pl. a taposó aluminium lemez, króm fékkarok, RS tükör, sport kipufogó.
A Magnet City gyártása megszűnik.
2010-ben a Magnet RS-en több fejlesztés is végre lett hajtva pl. műszerfal, fényszóró.
A 2 ütemű robogókon a fojtás meg lett változtatva. Az elektronika a jelet most már a hátsó kerék fordulatról veszi és így folyt 25 ill 45 km/h -nál.
A folytás eltávolításához a légszűrőt a főfúvókát és az elektronikát kell lecserélni.
2010-ben több új típus is érkezett:
A Magnet 2T-t 2010-2013-ig gyártották a Magnet 4T színeiben. Motorblokkja a Magnet City 2007-es 2 ütemű 49cm3-es erőforrása.
A Yoyo típus új dizájnnal és két új színnel érkezet.
A retro vonulatban szállt be a két féle Retrosa modell azonos idomzattal de kétféle motorblokkal (49cm3 2T, 125cm3 4T) szerelve 2 féle (piros és fekete) színekben.
Az 50cm3 2T blokk a 2007-es Magnet City blokkjával sok mindenben megegyezik. Különbség a hátsó kerék tengely, levegőszűrő, szívócsonk és a bal oldali karter.
2009-ben érkezett a Magnet RS folyadékhűtéses 49cm3 sport kipufogós robogó. Digitális műszerfallal és projektoros fényszóróval elől-hátúl tárcsafékkel.
2008-ban megérkeztek az első 4 ütemű 49ccm-es robogók.
A Magnet 4T 2008-tól 2013-ig gyárották sárga-szürke és piros-szürke színekben.
2009-ben válozott a váz és a blokktartó himba.
2010-ben a levegőszűrő és a betét, főtengely, jobb oldali karter, jobb dekli, olajpumpa és maghajtója, hengerfej és a szelepek. Ebben az évben kapott elektronikus fojtást is.
2008-tól a mai napig gyártják a Yoyo 50 4T modellt.
2008-ban kék és piros színben érkezett.
Blokkja ugyanaz , mint a Magnet 4T és ugyanolyan változásokon ment keresztül, mint ott írtuk.
2008-ban 2 új színnel (Ocean, Orange) és gyári széria felszereltségű sport kipufogóval bűvült a Magnet Sport típus kínálata.
2007-ben érkezett meg a Magnet Sport 2 ütemű 49cm3-es elöl-hátúl tárcsafékes robogó szürke piros "McLaren" színben, még sima 2T kipufogóval.
Motorblokkja megegyezik a 2007-től gyárott Magnet Citykkel. Annyi különbséggel, hogy a kihajtás fedél a Magnet Sporton más a hátsó féknyereg felfogatása miatt.
A KID típus felváltotta a KID 2. A kétféle szín maradt. Motorblokkja az újfajta 2T blokk lett.
Az első Magnet City modellek 2006 év elején érkeztek, piros , matt fekete és kék színekben. Motorblokkjuk 2 ütemű 49cm3 léghűtéses Yamaha Linhai, 16mm-es főtengellyel.
2006 második felében kinézetre ugyanolyan de tartalmilag némileg különböző Magnet Cityk érkeztek.
Változott többek között a:
- műszerfal, oldalidomok, első idom a betéttel, üzemanyag szintmérő, betöltő körüli idom, gázbowden, taposó, oldaltámasz, akku fedél, akkumulátor (4Ah-s helyett 7Ah), alvázszám takaró, fejidom, visszapillantó tükrök menete, kábelköteg, gyújtáskapcsoló, ülészár szerkezet, kormánykapcsolók, ülés, jobb fékkar, féknyereg, főfékhenger, trafó, kipufogó dob.
2007-re ismét több módosítás lett a Magnet Cityken és újfajta (Minarelli) blokkal lettek szerelve (13mm-es főtengellyel , de a gyújtás oldal maradt 16mm-es!).
Változott a:
- műszerfal, karburátor, szívató, főkábelköteg, gyújtáskapcsoló, zár szett, henger, szabadonftó, karter, végáttétel primer tengely, variátor, berúgó fogasív.
A KID típusok 10-es kerékkel (rövid blokkal) de sok mindenben a 2006-os Magnet City blokkal megegyező hajtóművel érkeztek (más volt a karter rész és a kihajtás).
Kék és piros színben volt kapható.
ZEBRA néven futott a 2 ütemű 90ccm-es Quad. Arany , kék és piros színben árusították.